Про покладання обов’язків з проведення державної реєстрації актів цивільного стану та призначення відповідальної особи за зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до частин першої, шостої, сьомої і восьмої статті 12 від 21травня 1997 року №280/97-ВР (зі змінами), відповідно до частини першої, шостої, сьомої і восьмої статті 12, частин першої статті 4, частини другої статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», враховуючи пункти 1, 4 Загальних положень, пункт 1 Загального порядку державної реєстрації актів цивільного стану Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року №52/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940 (із змінами), пункти 3.2, 3.3 та 3.6 Порядку ведення обліку та звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29 жовтня 2012 року №1578/55, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02 листопада 2012 року за №1845/22157 (із змінами):
1. Покласти обов’ְязки з проведення державної реєстрації актів цивільного стану на посадову особу органу місцевого самоврядування провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» Турченко Валентину Іванівну.
2. Відповідальність за зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану у Юр’ївській селищній раді покласти на провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради Турченко Валентину Іванівну.
3. Відповідальність за зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану на період тимчасової відсутності (відпустка, відрядження, хвороба тощо) Турченко Валентини Іванівни, провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради покладається на Ясенівку Олесю Миколаївну, головного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради.
4. Вважати, що надання адміністративних послуг з питань проведення державної реєстрації актів цивільного стану посадовими особами відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради здійснюється після затвердження Кабінетом Міністрів України переліку адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через центри надання адміністративних послуг відповідно до вимог частини сьомої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги».
4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження селищного голови від 06 вересня 2023 року № 186-Р «Про покладення обов’язків за проведення державної реєстрації актів цивільного стану та призначення відповідальної особи за зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану».
5. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на секретаря селищної ради Скриль Н.В., контроль – залишаю за собою.
Селищний голова Іван БУРЯК