Про проведення річної інвентаризації матеріальних цінностей, нематеріальних активів, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про інвентаризацію активів і зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879, наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» від 17.06.2015 № 572, Про затвердження Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419, а також інших нормативних документів, що регулюють питання проведення інвентаризації і складання річної звітності з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності, виявлення фактичної наявності матеріалів, грошових коштів, перевірки дотримання умов та порядку збереження матеріальних і грошових цінностей, підготовки до складання та здачі річної фінансової звітності:
1. Постійно діючій інвентаризаційній комісії виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради провести річну інвентаризацію:
- основних засобів та інших необоротних активів, у тому числі й таких, які прийнято та передано в тимчасове користування стороннім установам, станом на 01.11.2024року;
- нематеріальних активів, у тому числі й таких, які прийнято та передано в тимчасове користування стороннім установам, станом на 01.11.2024року;
- малоцінних та швидкозношуваних товарів, у тому числі й таких, які прийнято та передано в тимчасове користування стороннім установам, станом на 01.11.2024року;
- розрахунків та інших статей балансу виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради станом на 01.11.2024року;
- грошової готівки, грошових документів в національній та іноземній валюті, талонів на бензин, маркованих конвертів, марок та інших цінних паперів станом на 01.11.2024року.
2. При проведенні інвентаризації звернути особливу увагу на здійснення комісією огляду основних засобів, малоцінних предметів і матеріальних цінностей в наявності на місцях їх знаходження при обов’язковій участі матеріально- відповідальних осіб.
3. При проведенні інвентаризації звернути увагу на перевірку правильності збереження цінностей, нанесення інвентарних номерів на предмети основних фондів.
4. Відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету селищної ради (Воронкіна О.О.) внести відповідні записи до регістрів бухгалтерського обліку та визначити залишки на день інвентаризації по кожній матеріально-відповідальній особі.
5. Координацію роботи покласти на відділ бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету селищної ради (Воронкіна О.О.), контроль виконання даного розпорядження залишаю за собою.
Селищний голова Іван БУРЯК