Про внесення змін до рішення селищної ради від 30.11.2022 № 3357-37/VIIІ «Про затвердження Програми соціального захисту населення Юр’ївської селищної ради на 2023-2027 роки» (зі змінами)


Україна
місцеве самоврядування
Юріївська селищна рада
Павлоградський район, Дніпропетровська область
Рішення сесій
від 08 лютого 2024р. № 3846-57/VIIІ
57 сесія
VIII скликання
Про внесення змін до рішення селищної ради від 30.11.2022 № 3357-37/VIIІ «Про затвердження Програми соціального захисту населення Юр’ївської селищної ради на 2023-2027 роки» (зі змінами)
Опубліковано 12 лютого 2024

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою поліпшення обслуговування найбільш вразливих категорій населення шляхом розширення переліку та змісту соціальних послуг, підвищення їх якості, забезпечення на території громади реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, враховуючи висновки постійної комісії селищної ради з питань діяльності і розвитку освіти, медицини, культури, молоді та спорту, прав, соціального захисту людини, законності, депутатської діяльності та Регламенту ради, селищна рада в и р і ш и л а:

1. Внести зміни до рішення селищної ради від 30.11.2022 № 3357-37/VIIІ «Про затвердження Програми соціального захисту населення Юр’ївської селищної ради на 2023-2027 роки» (зі змінами), виклавши Програму соціального захисту населення Юр’ївської селищної ради на 2023-2027 роки та Додаток до Програми «Перелік заходів і завдань Програми соціального захисту населення Юр’ївської селищної ради на 2023-2027 роки» в новій редакції, згідно додатку (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань діяльності і розвитку освіти, медицини, культури, молоді та спорту, прав, соціального захисту людини, законності, депутатської діяльності та Регламенту ради.

Селищний голова Іван БУРЯК

смт. Юр’ївка

08.02.2024

№ 3846-57/VIIІ

Додаток

до рішення селищної ради

від 08.02.2024 № 3846-57/VIІІ

Додаток

до рішення селищної ради

від 30.11.2022 № 3357-37/VIIІ

(в редакції рішення селищної ради

від 08.02.2024 № 3846-57/VIІІ)

 

ПАСПОРТ

програми соціального захисту населення 

Юр’ївської селищної ради на 2023-2027 роки

 

1

Ініціатор розроблення Програми

Юр’ївська селищна рада

2

Розробник Програми

Виконавчий комітет Юр’ївської селищної ради

3

Відповідальний виконавець Програми

Виконавчий комітет Юр’ївської селищної ради

4

Учасники програми

Виконавчий комітет Юр’ївської селищної ради; Відділ освіти, молоді, спорту, культури та релігії Юр’ївської селищної ради; Служба у справах дітей Юр’ївської селищної ради; Фінансове управління Юр’ївської селищної ради, Центр надання соціальних послуг Юр’ївської селищної ради

5

Терміни реалізації Програми

2023-2027 роки

6

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми

Селищний бюджет, обласний бюджет, державний бюджет та інші джерела не заборонені законодавством

7

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми на 2023-2027 роки

34 227,0 тис. грн.

8

Мета Програми

Підвищення рівня життя населення територіальної громади

9

Очікуваний результат

Дієва та збалансована система соціального захисту вразливих груп населення громади та їх сімей


Секретар селищної ради Наталя СКРИЛЬ

Продовження Додатку

до рішення селищної ради

від 08.02.2024 № 3846-57/VIІІ


Продовження Додатку

до рішення селищної ради

від 30.11.2022 № 3357-37/VIIІ

(в редакції рішення селищної ради

від 08.02.2024 № 3846-57/VIІІ)


Програма

соціального захисту населення Юр’ївської селищної ради

на 2023-2027 роки


1. Назва програми: Програма соціального захисту населення Юр’ївської селищної ради на 2023 – 2027 роки.


2. Підстава для прийняття рішення про розробку Програми: Конституція України; Бюджетний кодекс; Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939 – 1945 років», «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про соціальні послуги», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про військовий обов'язок і військову службу», «Про правовий режим воєнного стану», «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві», Кодекс цивільного захисту України.

Соціальний захист на території Юр’ївської ОТГ охоплює такі соціально-вразливі категорії населення:

сім’ї військовослужбовців, що проходять/проходили службу в рядах Збройних Сил України та інших військових формувань, які здійснюють/здійснювали захист державного суверенітету і незалежності нашої держави в умовах агресії з боку Російської федерації;

ветерани Другої світової війни

учасники Другої світової війни;

учасники бойових дій, які проходили чи проходять службу в рядах Збройних Сил України та інших військових формувань, які здійснюють захист державного суверенітету і незалежності нашої держави в умовах агресії з боку Російської федерації;

учасники бойових дій на території інших держав;

учасники ліквідації на ЧАЕС;

діти-сироти;

діти позбавлені батьківського піклування;

інваліди 1,2,3 групи;

діти – інваліди;

багатодітні сім’ї;

внутрішньо переміщені особи;

особи/сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах, зокрема внаслідок надзвичайної ситуації, в тому числі воєнних дій на території України;

громадяни похилого віку;

прийомні сім’ї;

безробітні.


3. Мета Програми: основною метою цієї Програми є

всебічний захист законних прав, соціально-економічних, вікових та інших інтересів ветеранів війни, праці, військової служби, сімей військовослужбовців, ліквідаторів на ЧАЕС, дітей війни, інвалідів, одиноких громадян, громадян похилого віку, внутрішньо переміщених осіб, осіб/сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, підвищення рівня їх життя;

вшанування та увічнення героїчного подвигу захисників Вітчизни, учасників бойових дій, які проходили чи проходять службу в рядах Збройних Сил України та інших військових формувань, які здійснюють (здійснювали) захист державного суверенітету і незалежності нашої держави в умовах агресії з боку Російської федерації, підтримки організації ветеранів у їх діяльності;

реалізація сучасної політики держави у сфері створення сприятливих умов для всебічного розвитку багатодітної сім’ї, сімей, яких торкнулась проблема інвалідності, дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування;

найповнішого виконання сім’єю своїх функцій, підвищення її життєвого рівня;

фінансова підтримка у придбанні тактичного спорядження, спеціальних приладів та засобів, інших речей військового спрямування, допомога для ремонту техніки, в тому числі автомобільного транспорту, часткова, у межах граничної суми матеріальної допомоги, участь у придбанні автомобільного транспорту, з метою використання цих засобів під час ведення бойових дій задля збереження життя і здоров’я військовослужбовців.

4. Виконавці Програми: Виконавчий комітет Юр’ївської селищної ради; Відділ освіти, молоді, спорту, культури та релігії Юр’ївської селищної ради; Служба у справах дітей Юр’ївської селищної ради; Фінансове управління Юр’ївської селищної ради; Центр надання соціальних послуг Юр’ївської селищної ради.


5. Основні програмні заходи та фінансування.


5.1. Соціальний захист населення пільгових категорій та заходи щодо поліпшення соціально-житлових умов:

5.1.1.Соціальний захист ветеранів

Програма передбачає ряд заходів щодо соціального захисту ветеранів:

створення умов для поліпшення рівня життя ветеранів війни, праці, громадян похилого віку;

розгляд питань, пов’язаних з соціальним захистом ветеранів на сесіях селищної ради та на засіданнях виконкому;

надання допомоги ветеранам війни, іншим верствам населення пільгової категорії селищною радою та підприємствами;

потреба та передбачення коштів у місцевому бюджеті на виконання законів України, які передбачають соціальний захист населення, в тому числі учасники ліквідації на ЧАЕС;

сприяння в наданні допомоги ветеранам війни, праці, людям похилого віку в поліпшенні житлово-побутових умов, зокрема, забезпеченні доставки продуктів харчування, забезпеченні твердим паливом не газифікованих осель, оформленні субсидій;

постійне проведення обстеження умов проживання ветеранів, надання їм всебічної допомоги в поліпшенні життєзабезпечення та консультації щодо пенсійного забезпечення, надання пільг, компенсацій та соціальних допомог;

забезпечення щорічного медичного обстеження ветеранів війни;


5.1.2. Стимулювання патріотичного виховання молоді на кращих традиціях старших поколінь, збереження спадкоємності поколінь

активізація роботи трудових колективів, шкільних закладів по впорядкуванню місць поховання воїнів, пам’ятників загиблим воїнам;

сприяння розвитку волонтерського руху серед ветеранів, шкільної молоді та інших категорій;

стимулювання ветеранів у патріотичному вихованні молоді на кращих традиціях старших поколінь, поваги до батьків, збереження спадкоємності поколінь;

постійне висвітлення роботи селищної ради щодо захищеності ветеранів війни, праці, людей похилого віку в засобах масової інформації;

проведення заходів до державних свят.


5.1.3. Забезпечення тимчасової зайнятості громадян та сприяння соціального розвитку територіальної громади

Важливим завданням Програми є забезпечення тимчасової зайнятості громадян та сприяння соціального розвитку територіальної громади.

Основні завдання:

створення тимчасових робочих місць та вирішення проблеми дефіциту робочої сили в інтересах територіальної громади;

додаткове стимулювання та мотивація до праці членів громади, матеріальна підтримка безробітних;

залучення безробітних до легальної зайнятості з гарантованим заробітком, шляхом організації громадських чи суспільно-корисних робіт.

 

5.1.4. Багатодітна сім’я

Програма передбачає ряд заходів щодо підвищення рівня та якості життя багатодітних родин і запровадження правової, психолого-педагогічної та організаційно-методичної системи з метою створення оптимальних соціально-економічних умов для повноцінного виховання дітей у багатодітних сім’ях.

Завдання виконавців Програми:

сприяти у оформленні пільг та субсидій багатодітним родинам та іншим верствам населення;

інформувати про пільги, що стосуються працюючих членів багатодітних сімей;

сприяти забезпеченню пільг щодо пенсійного забезпечення;

сприяти забезпеченню пільг щодо користування громадським транспортом;

сприяти підтримці найбільш вразливих категорій населення.

 

5.1.5. Особи з обмеженими фізичними можливостями

В основі принципу соціального захисту інвалідів лежить не соціальне забезпечення, як пасивна функція соціального захисту, а захищеність інвалідів через створення для них у суспільстві відповідних умов та рівних можливостей для реалізації життєвих потреб, здібностей та творчого потенціалу.

Сьогодні в Україні за рахунок коштів державного бюджету здійснюється реалізація ряду програм соціального захисту інвалідів.

Завданням Юр’ївської селищної ради є:

всебічний соціальний захист людей з обмеженими можливостями;

через службу зайнятості сприяти у професійній зайнятості інвалідів;

сприяти у забезпеченні професійної підготовки та перепідготовки;

інформування про діяльність реабілітаційних центрів для інвалідів;

сприяти створенню умов для досягнення інвалідами рівноправності у життєдіяльності;

сприяти в отриманні освіти;

сприяти створенню умов безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціально-побутової інфраструктури, шляхом пристосування будівель, житлових приміщень, транспорту, зв’язку, спортивних споруд до потреб цієї категорії громадян;

сприяти забезпеченню санаторно-курортного лікування через органи соціального захисту.

Нового значення підтримка соціального захисту інвалідів набуває в період дії воєнного стану в державі, внаслідок військової агресії російської федерації. Військовослужбовці, цивільні особи та сім’ї, що постраждали в результаті ведення бойових дій на території України потребують особливої уваги та матеріальної підтримки. Понад усе важливо не залишити їх наодинці з проблемами та залучати до відновлення, стимулювати реабілітацію та активну життєву позицію.


5.1.6. Особи/сім’ї, що перебувають у складних життєвих обставинах

Турбота про людей, які перебувають у складних життєвих обставинах – один із основних напрямів соціальної політики держави.

У сучасних економічних умовах вона набуває особливого значення. Головне спрямування соціальної політики – це створення комплексу правових, економічних, психологічних, освітніх, медичних, реабілітаційних та інших заходів, основною метою яких є поліпшення або відтворення життєдіяльності, соціальної адаптації, повернення до повноцінного життя осіб, які потребують соціальної допомоги і послуг.

Програма передбачає:

надання соціальної допомоги малозабезпеченим верствам населення з метою їх підтримки та профілактики можливої асоціальної поведінки;

- надання матеріальної допомоги, інших видів соціальної підтримки сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах з метою поліпшення їх становища;

надання відповідної інформації про державні, громадські, релігійні організації, що здійснюють діяльність у сфері надання соціальних послуг;

підвищення якості соціального обслуговування громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах;

надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги.

Нового значення ця підтримка набуває в період дії воєнного стану в державі, внаслідок військової агресії російської федерації. Військовослужбовці, цивільні особи та сім’ї, що постраждали в результаті ведення бойових дій на території України потребують особливої уваги та матеріальної підтримки.

5.1.7. Пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному та інших видах транспорту

Важливим завданням селищної громади є рреалізація права окремих категорій громадян на забезпечення пільгових перевезень залізничним транспортом та іншими видами транспорту приміського сполучення.

Програма передбачає:

забезпечення реалізації прав окремих категорій громадян на пільги за проїзд залізничним транспортом та іншими видами транспорту на приміських маршрутах;

компенсація витрат підприємствам, які здійснюють пільгові послуги окремим категоріям громадян.


5.1.8. Надання допомоги населенню Центром надання 

соціальних послуг 

 

Головними напрямками діяльності Центру надання соціальних послуг є:

виявлення та облік самотніх непрацездатних малозабезпечених громадян, які мають право на надання соціальних послуг;

організація надання соціальних послуг громадянам на дому та надання соціальних послуг в домашніх умовах;

соціальні послуги для сім’ї, дітей та молоді (в т. ч. організація автомобільного нерегулярного перевезення громадян пільгової категорії Юр’ївської селищної ради).

Соціальні працівники можуть надавати різні види соціальних послуг самотнім непрацездатним малозабезпеченим громадянам, громадянам похилого віку, а саме:

1) приготування (допомога в приготуванні) їжі вдома, годування;

2) придбання та доставка товарів з магазину або базару, доставка книг, газет, журналів, медикаментів за кошти громадян, які обслуговуються;

3) виклик лікаря, надання допомоги в проведенні періодичних медичних оглядів та госпіталізації, відвідування хворих у закладах охорони здоров'я, організація консультацій лікарів та інших спеціалістів;

4) допомога у прибиранні приміщення, пранні білизни, дотриманні особистої гігієни, у дрібному ремонті одягу та взуття, забезпеченні паливом;

5) оформлення документів на отримання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг та інших видів соціальної допомоги, внесення платежів;

7) оформлення документів на санаторно-курортне лікування, влаштування до будинку-інтернату, геріатричного будинку-інтернату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, будинку для ветеранів, інших соціальних закладів;

9) сприяння у забезпеченні необхідними технічними та іншими засобами реабілітації;

10) інші соціальні послуги.

Надання адресної допомоги - обслуговування громадян, які відповідно до акту обстеження матеріально-побутових умов потребують допомоги.

Надання соціально-медичних послуг – сприяння відновленню та покращенню здоров’я, життєвих функцій осіб, виявлення та активізація інших можливостей, забезпечення умов для відновлення нормальної життєдіяльності, профілактика ускладнень та рецидивів захворювань. Здійснення постійного нагляду та контролю за фізичним, соматичним станом громадян, які перебувають на обслуговуванні. Надання консультативної допомоги та підтримки щодо охорони здоров’я та медико-правових питань.

Надання транспортних послуг - забезпечує доступ осіб з обмеженими фізичними можливостями до руху на спеціалізованих автомобілях:

до лікувально-профілактичних, санаторно-оздоровчих, реабілітаційних та навчальних закладів, протезно-ортопедичних підприємств та майстерень;

до структурних підрозділів органів виконавчої влади та місцевих органів самоврядування.

Соціальні послуги для сім’ї, дітей та молоді (в т. ч. організація автомобільного нерегулярного перевезення громадян пільгової категорії Юр’ївської селищної ради):

соціально-медична, психолого-педагогічна, правова, матеріальна (з розподілом на речову і грошову), інформаційна допомога, супровід під час інклюзивного навчання.

Соціально-медична допомога — це надання клієнтам первинної консультаційної допомоги спеціально залученими фахівцями: медиками (наркологами, венерологами, сексологами, сексопатологами) та переадресація клієнтів до відповідних фахівців; допомога спеціалістів дітям-інвалідам у реабілітаційних центрах, оздоровлення соціально - незахищених верств дітей і молоді.

До психолого-педагогічної допомоги слід віднести проведення бесід, лекцій, надання педагогічних порад і психолого - корекційної допомоги супровід під час інклюзивного навчання. Об’єктом такої діяльності є молодь і їхні батьки, працівники органів освіти, педагогічні колективи притулків і реабілітаційних центрів, які потребують допомоги.

Правова допомога передбачає надання консультацій різним категоріям молоді та сім’ям з питань чинного законодавства та здійснення правового захисту (оформлення документів, адвокатська допомога тощо).

Матеріальна допомога — це речова допомога окремим соціально незахищеним верствам населення (багатодітним і малозабезпеченим сім’ям, дітям-сиротам, дітям-інвалідам) одягом, взуттям, продуктами харчування, предметами побуту; грошова допомога — це виплати соціально незахищеним дітям, молоді, різним категоріям сімей.

Інформаційна допомога — це просвітницько-інформаційна діяльність, яка допомагає клієнтам орієнтуватися в тих варіантах допомоги, яких вони потребують.

Супровід під час інклюзивного навчання –надається дітям з особливими освітніми потребами для забезпечення повної та ефективної участі дитини в освітньому процесі. Відповідно до висновку інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), такі діти потребують супроводу в закладах освіти.


5.1.9. Оздоровлення та відпочинок дітей, які виховуються 

в сім’ях із дітьми

Турбота про здоров'я дітей є найважливішою соціальною проблемою, яку повинна вирішувати наша держава в найближчий час. Здорова нація є ознакою сильної держави. Одним з головних чинників процвітання нації є здоров'я дітей.

Юр’ївська селищна рада вишукує можливість допомогти сім’ям із дітьми в оздоровленні їх дітей в тому дитячому закладі, який вони самостійно обрали, а також підтримати та зберегти мережу дитячих закладів.


5.2. Допомога внутрішньо переміщеному та/або евакуйованому 

населенню у зв'язку із введенням воєнного стану на території України

Внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

У зв'язку з введенням воєнного стану на території України, Юр’ївська селищна рада приймає на свою територію внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб. Громада сприяє забезпеченню внутрішньо переміщеного та/або евакуйованого населення продуктами харчування, засобами гігієни та іншими засобами першої необхідності за рахунок коштів селищного бюджету (в межах фінансового ресурсу), за рахунок отримання гуманітарної допомоги від благодійних фондів, організацій, в тому числі міжнародних, шляхом залучення благодійних внесків та інших джерел незаборонених законом.

Селищна рада сприяє розміщенню внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб в приватному секторі громади та в закладах комунальної власності, з додержанням порядку утримання та можливості відшкодування комунальних витрат понесених власниками житла та комунальної власності, відповідно чинного законодавства.

Задоволення продовольчих потреб цивільного населення, евакуація/вивезення/переміщення цивільного населення із місцевості, де ведуться бойові дії, та небезпечних територій у безпечні місця, зокрема оплата транспортних послуг, пально-мастильних матеріалів, облаштування місць розміщення для громадян, які у зв’язку з бойовими діями залишили місце проживання/перебування, оплата інших заходів, спрямованих на підтримку цивільного населення в умовах воєнного стану може також здійснюватися відповідно до пункту 22² Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України за рахунок залишків коштів за субвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам, збережених на рахунках бюджету Юр’ївської селищної територіальної громади станом на 1 січня 2022 року та на 1 січня 2023 року.

За рахунок цих коштів з метою підготовки об’єктів комунальної власності громади для розміщення громадян, які у зв’язку з бойовими діями залишили місце проживання/перебування, проводиться придбання будівельних матеріалів для ремонту цих приміщень, придбання предметів побуту, обладнання та інвентарю для такого житла, здійснюється поточний ремонт систем водо-, тепло- газо-, електропостачання.

Компенсація вартості комунальних послуг, використаних на розміщення ВПО в закладах комунальної власності громади, приватному секторі, здійснюється з Державного бюджету.

Програма передбачає всебічну підтримку внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб у зв’язку із введенням воєнного стану.


5.3. Допомога мешканцям громади, які проживають на 

території громади, майно яких постраждало внаслідок воєнних дій

 

Програмою передбачається надання матеріальної допомоги населенню громади, майно яких постраждало внаслідок дії на території України воєнного стану.

Органи місцевого самоврядування мають на місцях здійснювати повноваження щодо фіксування військових злочинів проти жителів громади та їх помешкання. Всебічна підтримка полягає в обстеженні об’єктів пошкоджених (зруйнованих) внаслідок збройної агресії російської федерації на території Юр’ївської селищної ради, надання допомоги у розселенні мешканців з пошкодженого житла, наданні консультацій щодо реєстрації таких пошкоджень та руйнації в державному реєстрі за програмою державної допомоги на відновлення пошкодженого житла «єВідновлення», моральної та матеріальної підтримки до кожної особи, що звернулася, опинившись в скрутному становищі. В кожному випадку важливий індивідуальний підхід у визначенні ступеню та потреби в підтримці особи/сім’ї задля збереження їх здоров’я та життя.

Особі-власнику житла або одному із членів сім’ї, яка постраждала внаслідок надзвичайної ситуації, зокрема військових дій на території України, виплачується одноразова грошова допомога в розрахунку на одне помешкання відповідно до «Порядку надання одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам, які проживають на території Юр’ївської селищної ради». Матеріальна допомога призначається в індивідуальному порядку за висновками Постійної комісії селищної ради з питань діяльності і розвитку освіти, медицини, культури, молоді та спорту, прав, соціального захисту людини, законності, депутатської діяльності та Регламенту ради та з питань планування бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку, з урахуванням акту комісії з обстеження об’єктів пошкоджених (зруйнованих) внаслідок збройної агресії російської федерації на території Юр’ївської селищної ради, в якому зафіксовано ступінь руйнування помешкання, та виходячи з можливості отримання власником житла коштів за програмою державної допомоги на відновлення пошкодженого житла «єВідновлення».


5.4. Матеріальна допомога бійцям ‒ учасникам бойових дій 

на лікування та реабілітацію внаслідок поранення

Одноразова грошова матеріальна допомога на лікування та реабілітацію бійцям ‒ учасникам бойових дій внаслідок поранення, які проходили чи проходять службу в рядах Збройних Сил України та інших військових формувань, які здійснюють (здійснювали) захист державного суверенітету і незалежності нашої держави в умовах агресії з боку Російської Федерації. Розмір допомоги встановлюється виходячи з фінансової можливості бюджету громади та визначається відповідно до Порядку надання одноразової грошової матеріальної допомоги, затвердженого рішенням селищної ради.

 

5.5. Допомога сім’ям загиблих військовослужбовців

Одноразова грошова матеріальна допомога призначається і виплачується членам сім’ї/батькам/утриманцям або особам, що здійснили поховання загиблих (померлих) воїнів, які проходили службу в рядах Збройних Сил України та інших військових формувань, які здійснюють захист державного суверенітету і незалежності нашої держави в умовах агресії з боку російської федерації.

Розмір допомоги встановлюється виходячи з фінансової можливості бюджету громади та визначається відповідно до Порядку надання одноразової грошової матеріальної допомоги, затвердженої рішенням селищної ради.

 

5.6. Компенсація витрат на поховання , оплата послуг з поховання учасників бойових дій, військовослужбовців, осіб, які загинули (померли) під час захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України

З метою організації захоронення загиблих (померлих) воїнів, які проходили службу в рядах Збройних Сил України та інших військових формувань, які здійснюють захист державного суверенітету і незалежності нашої держави в умовах агресії з боку Російської Федерації, селищною радою передбачено фінансування оплати послуг на поховання загиблих військовослужбовців, а саме: організація поховання, придбання атрибутики, оплата послуг та інші видатки пов’язані з похованням або компенсація витрат особі (члену родини чи іншій особі, що здійснила поховання), які були понесені на поховання загиблих (померлих) воїнів.

Завданням є забезпечення фінансової підтримки осіб, які здійснили/здійснюють поховання загиблих (померлих) військовослужбовців або, власне, організація поховання, відповідно до Порядку оплати послуг з поховання учасників бойових дій, військовослужбовців, осіб, які загинули (померли) під час захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України .

Витрати на поховання, в рамках цієї Програми, можуть проводитися виконавчим комітетом шляхом перерахування коштів до комунальної установи, яка надає ритуальні послуги, відповідно укладеного договору на кожну особу окремо, або шляхом компенсації понесених витрат особам, що здійснили поховання, на підставі підтвердних документів про витрати. Сума фінансування/компенсації визначається Порядком оплати послуг з поховання учасників бойових дій, військовослужбовців, осіб, які загинули (померли) під час захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України, що затверджується рішенням селищної ради.

 

5.7. Увіковічення пам’яті загиблих воїнів

З метою вшанування пам’яті загиблих (померлих) воїнів, які проходили службу в рядах Збройних Сил України та інших військових формувань, які здійснюють захист державного суверенітету і незалежності нашої держави в умовах агресії з боку Російської Федерації, селищною радою передбачена:

- одноразова грошова матеріальна допомога членам сім’ї загиблого, які здійснили поховання на встановлення надгробних пам’ятників. Розмір допомоги встановлюється виходячи з фінансової можливості бюджету громади та визначається відповідно до Порядку надання одноразової грошової матеріальної допомоги, затвердженої рішенням селищної ради;

- увіковічення пам’яті захисників України шляхом встановлення пам’ятних знаків (біографічних написів, меморіальних дошок тощо), які можуть встановлюватися на закладах освіти, в яких навчалися загиблі воїни, та в загальнодоступних місцях на території селищної ради, призначених для вшанування пам’яті видатних жителів громади.

Загальна сума витрат на увіковічення однієї особи визначається відповідно до Порядку надання одноразової грошової матеріальної допомоги, затвердженого рішенням селищної ради.

У випадках відсутності членів сім’ї загиблого для отримання допомоги на увіковічення пам’яті загиблого воїна виконавчий комітет Юр’ївської селищної ради є уповноваженим органом для здійснення заходів щодо увіковічення пам’яті загиблих із встановленням пам’ятного знаку та нагробної плити на кладовищі. Видатки на ці заходи здійснюються повністю за рахунок селищного бюджету за розпорядженням селищного голови, з подальшим затвердженням його рішенням ради.

Вартість витрат на встановлення надгробного пам’ятника визначається виходячи з комерційних пропозицій на момент замовлення, відповідно до зразка монументу, погодженого профільною комісією селищної ради.

 

5.8. Матеріальна допомога військовослужбовцям

Військовослужбовцям - мешканцям громади, в окремих випадках військовослужбовцям, які фактично проживають на території громади, та несуть службу в рядах Збройних Сил України та інших військових формуваннях, що здійснюють захист державного суверенітету і незалежності нашої держави в умовах агресії з боку Російської Федерації надається матеріальна допомога.

Одноразова грошова матеріальна допомога виплачується з метою фінансової підтримки для придбання воїнам необхідних спеціальних приладів, спеціального обладнання військового спрямування, військової амуніції, на ремонт техніки, а також на придбання автомобільної та іншої техніки (наприклад квадроциклів чи інших засобів пересування) в сумі, що визначена граничною межею для надання цього виду допомоги.

Така матеріальна допомога має на меті збереження життя та здоров’я військовослужбовців, підвищення бойового духу наших земляків.

Розмір допомоги встановлюється виходячи з заявленої потреби, виходячи з фінансової можливості бюджету громади, та визначається відповідно до Порядку надання одноразової грошової матеріальної допомоги, затвердженої рішенням селищної ради.

За згодою військовослужбовця, який не може залишити місце ведення активних бойових дій, така допомога може бути надана через членів сім’ї чи інших осіб, які будуть вказані військовослужбовцем у заяві.

 

6. Заходи і завдання Програми

 

Перелік заходів і завдань програми наведений у додатку до Програми соціального захисту населення Юр’ївської селищної ради на 2023-2027 роки та є його невід’ємною частиною (додається).

 

 

7.Очікувані результати

 

Виконання даної програми дасть можливість надати фінансову допомогу військовослужбовцям з метою збереження їх життя та здоров’я, надати допомогу під час лікування та реабілітації поранених захисників Вітчизни, підтримати постраждалих осіб, внаслідок воєнних дій, в тому числі внутрішньо-переміщених осіб, матеріально підтримати родини загиблих захисників України, покращити умови життя громадян пільгової категорії громади, вирішити проблему соціальної підтримки вразливих верств населення, активізувати роботу по патріотичному вихованню підростаючого покоління, забезпечити оздоровлення дітей.

 

8. Координація і контроль за виконанням Програми

 

Координацію виконання програми забезпечує виконавчий комітет Юр’ївської селищної ради, контроль - постійна комісія з питань діяльності і розвитку освіти, медицини, культури, молоді та спорту, прав, соціального захисту людини, законності та депутатської діяльності та постійна комісія селищної ради з питань соціально–економічного розвитку, планування бюджету та фінансів.

Фінансування визначених програмою заходів здійснюватиметься відповідно до законодавства за рахунок коштів, передбачених у селищному бюджеті, благодійних внесків та інших джерел, не заборонених діючим законодавством.

Секретар селищної ради Наталя СКРИЛЬ

 Додаток до Програми соціального захисту населення Юр’ївської селищної ради

на 2023-2027 роки, затвердженої рішенням селищної ради від 30.11.2022 № 3357-37/VIIІ

(в редакції рішення селищної ради

від 08.02.2024 № 3846-57/VIІІ)

 

Перелік заходів і завдань Програми соціального захисту населення

Юр’ївської селищної ради на 2023-2027 роки


N

з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Відповідальні за виконання

Джерела фінансування

Всього

Орієнтовні обсяги

фінансування за роками виконання,

тис. грн.,

Очікуваний

результат

2023

2024

2025

2026

2027

1.

Забезпечення надання соціальних послуг ветеранам війни, праці, громадянам похилого віку, учасникам бойових дій, іншим вразливим категоріям громадян, в тому числі особам з інвалідністю та дітям-інвалідам центром надання соціальних послуг

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради; Центр надання соціальних послуг

Селищний бюджет

15940,0

2540,0

3200,0

3300,0

3400,0

3500,0

Підвищення рівня життя населення Юр’ївської селищної ради

2.

Розгляд питань, пов’язаних з соціальним захистом;

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

40,0

0,0

10,0

10,0

10,0

10,0

Підвищення якості вивчення матеріального та психологічного стану життя населення

3.

Надання допомоги ветеранам війни, іншим верствам населення пільгової категорії та людям, що потребують допомоги за станом здоров’я;


Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

1892,5

292,5

400,0

450,0

350,0

400,0

Матеріальна підтримка вразливих категорій населення

Обласний бюджет

107,5

107,5

-

-

-

-

всього

2000,0

400,0

400,0

450,0

350,0

400,0

4.

Стимулювання патріотичного виховання молоді на кращих традиціях старших поколінь, поваги до батьків, збереження спадкоємності поколінь;

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

20,0

0,0

5,0

5,0

5,0

5,0

Підтримка рівня відповідальності підростаючого покоління

5.

Забезпечення інформування населення про можливі пільги та допомоги;


Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

8,0

0,0

2,0

2,0

2,0

2,0

Постійна інформованість населення про можливості громади в питаннях соціального захисту

6.

Матеріальна допомога бійцям ‒ учасникам бойових дій на лікування та реабілітацію внаслідок поранення, які проходили чи проходять службу в рядах Збройних Сил України та інших військових формувань, які здійснюють (здійснювали) захист державного суверенітету і не залежності нашої держави в умовах агресії з боку російської федерації.

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

1387,5

187,5

300,0

300,0

300,0

300,0

Матеріальна підтримка бійців – учасників бойових дій на лікування та реабілітацію

Обласний бюджет

62,50

12,50

50,0

-

-

-

всього

1450,00

200,0

350,0

300,0

300,0

300,0

7.

Компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті та інших видах приміського транспорту

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

30,0

6,0

6,0

6,0

6,0

6,0

Зниження соц-ної напруги серед піль-гової категорії населення громади та забезпечення виконання повно-важень у сфері соц. захисту населення

8.

Організація та проведення громадських робіт та суспільно-корисних робіт

Сектор економічного розвитку виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

445,0

85,0

85,0

90,0

90,0

95,0

Збереження або відновлення моти-вації до праці; залучення без ро-бітних до легальної зайнятості з гаран-тованим заробіт-ком; виконання заходів пробації

9.

Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Обласний бюджет

19,0

3,5

3,5

4,0

4,0

4,0

Забезпечення пільгами з безоплатного придбанням ліків за рецептами

10.

Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалід-ністю, дітям з інвалідністю, хво-рим, які не здатні до само обслуго-вування і потребують сторонньої допомоги

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

1150,0

200,0

200,0

200,0

250,0

300,0

Покращення життєвих потреб людей, що потрапили у складні життєві обставини

11.

Новорічні подарункові набори для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають на території Юр’ївської селищної ради в дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях, сім’ях опікунів, піклувальників, дітей з інвалідністю та дітей із сімей, які потрапили в складні сімейні обставини

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконавчого комітету Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

90,0

15,0

15,0

15,0

20,0

25,0

Забезпечення належного прове-дення заходів до Дня Святого Миколая та новорічних свят;

формування позитивного іміджу органу місцевого самоврядування.

12.

Забезпечення організаційних заходів, матеріальної підтримки мешканців громади, майно яких постраждало внаслідок дії воєнного стану на території Юр’ївської селищної ради

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я та відділ архітектури, будівництва, житло-во-комунального господарства викон. кому селищної ради

Селищний бюджет

1200,0

0,0

300,0

300,0

300,0

300,00

Підтримка мешканців громади, майно яких постраждало від воєнних дій на території громади

13.

Допомога сім’ям загиблих військовослужбовців

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконкому селищної ради

Селищний бюджет

700,0

100,0

200,0

200,0

200,0

200,0

Фінансова підтримка сімей загиблих воїнів

14.

Компенсація витрат на поховання , оплата послуг з поховання загиблих/померлих військовослужбовців

Відділ соціального захисту населення та охорони здоров’я виконкому селищної ради

Селищний бюджет

1350,00

150,0

300,0

300,0

300,0

300,0

витрати на орга-нізацію похован-ня загиблих війсь-ковослужбовців

15.

Забезпечення організаційних заходів, матеріальної підтримки внутрішньо переміщених осіб , підготовка об’єктів комунальної власності громади для розміщення громадян, які у зв’язку з бойовими діями залишили місце проживан-ня/перебування, а саме придбання будівельних матеріалів для ремон-ту цих приміщень, придбання предметів побуту, обладнання та інвентарю для такого житла, здійснюється поточний ремонт систем водо-, тепло-, газо-, електропостачання.

Виконавчий комітет Юр’ївської селищної ради

Державний бюджет

250,0

200,0

50,0

0,0

0,0

0,0

Підтримка внутрішньо переміщених та/або евакуйованих осіб у зв’язку із введенням воєнного стану

Селищний бюджет

3500,0

700,0

700,0

700,0

700,00

700,0

Разом

3750,0

900,0

750,0

700,0

700,0

700,0

16.

Увіковічення пам’яті загиблих воїнів, учасників АТО/ООС, учасників бойових дій, які здійснювали захист державного суверенітету і незалежності нашої держави в умовах агресії з боку Російської Федерації, в тому числі встановлення пам’ятних знаків (біографічних написів, меморіальних дошок, пам’ятних знаків, надгробних плит тощо)

Виконавчий комітет Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

1335,0

135,0

300,0

300,0

300,0

300,0

Фінансова підтримка сімей загиблих воїнів

17.

Матеріальна допомога військовослужбовцям ‒ учасникам бойових дій, мешканцям громади, на придбання тактичного спорядження, спеціальних приладів та засобів, інших речей військового спрямування, в тому числі на придбання військової амуніції та приладдя, для ремонту техніки, в тому числі автомобільного транспорту, часткова, у межах граничної суми матеріальної допомоги, участь у придбанні автомобільного транспорту, для збереження життя і здоров’я військовослужбовців

Виконавчий комітет Юр’ївської селищної ради

Селищний бюджет

4700,0

700,0

1000,0

1000,0

1000,0

1000,0

Підтримка Сил оборони України, збереження життя та здоров’я військовослужбовців

Всього за програмою:

34227,0

5434,5

7126,5

7182,0

7237,0

7447,0

 

В тому числі за рахунок коштів селищного бюджету

33788,0

5111,0

7023,0

7178,0

7233,0

7443,0

обласного бюджету

189,0

123,5

53,5

4,0

4,0

4,0

державного бюджету

250,0

200,0

50,0

0,0

0,0

0,0




















Секретар селищної ради Наталя СКРИЛЬ



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux